söndag 7 oktober 2012

Tiden går

Det blir inte mycket bloggat just nu, men jag läser era bloggar men hinner eller orkar inte kommentera så ofta! Förlåt!
Livet rullar på och ibland blir det mer komplicerat än vad man tänkt sej. Så är fallet för mej i dagsläget.
Sjukdom har drabbat några personer som betyder mycket för mej. Behöver finnas till hands så gått det går och däför får annat stryka på foten.
Men jag kommer igen när tid och lust finns!
Soluppgång en tidig morgon.
Men det händer lite här ialla fall jag har varit på några turer ut till Violan för att handla lite bland allt fint. Var senast där på kundkvällen och träffade några av er bloggare och det var härligt att se alla =)
Dessa fina ljustakar har jag köpt där förstås, man får mycket för pengarna vill jag lova =)
Jag har fyllt år och fick en fin blomstergrupp från min bror med familj, men bror med fru var även här och umgicks lite med oss + att vi fick hjälp i trädgården med sånt vi inte hunnit, det uppskattades vill jag lova!
Kina allra bästa hunden ger så mycket glädje och sällskap, hon gör minsann att jag kommer ut varje dag! Här har hon förstås hittat en fin kudde att lägga sin lilla nos på =)

Hoppas ni varit ute och njutit av solen idag, det har jag =) för frisk luft & sol är vi inte bortskämda med minsann!
Ha en fin söndagkväll!
KRAMIS

7 kommentarer:

skifferhuset sa...

Ta du den tiden du behöver för att vara nära de som behöver dit stöd. Vi finns kvar när du återkommer! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Anonym sa...

Det gör du rätt i, ta hand om dina nära. Titta in och skriv ett inlägg när tid ges, tittar in till dig då och då.
Underbara ljusstakar du har köpt.
Kram Birgitta

Nyanser av vitt sa...

Usch vad tråkigt att höra. Hoppas att det inte är något allvarligt. Ja vi byter. Självklart kommer jag att hitta nåt på ditt bord. Har tovat får i dagarna två :O)
Sköt om dig vännen
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Hej fina ljusstakar du hittade hos Violan, Det var kul att ses men hann inte mer än heja på dig ..skulle med färjan hemåt då
Ta den tiden som behövs
Vi finns kvar här
Kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Jag vet hur det är...
Hoppas allt snart blir bra,tänker på dig vännen.
Hoppas vi ses på marknaden.
Ser ut som Kina oxå gillar violans saker;)
Kram Katha

katha´s kortmakeri sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
katha´s kortmakeri sa...

En liten kram bara.