fredag 20 februari 2009

Fortfarande sjuk : (

En liten rapport från sjukstugan på Svensksunds gård! Blev efter många om och men sjukskriven veckan ut, är jag inte bra på måndag blir det Vårdcentralsbesök med provtagning. Själv hoppas jag att jag faktiskt är frisk då, räknar med det iaf. Febern är så gott som borta men inte riktigt är något subfebril, men snart så släpper nog sjukan taget om min kropp!! Hoppet är det sista som överger en!

Försöker göra lite smått hemma men orken är näst intill obefintlig sover flera timmar per dag! Men jag blev lite målarsugen när Johanna berätta om sina målarprojekt så lite har jag pysslat. Börja måla en av två stolar för länge sedan men nu har jag lyckat börja måla även stol nummer 2 dessa är bra att ha som reserv tänket jag, kanske ska ha dem i hallen får se hur det blir!! Tänkte visat bilder men nu hittar jag dem inte får visa när de är klara helt enkelt!

Ha det gott alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktiga du! Jag fick målarfnatt här igår!