söndag 15 januari 2012

Solsken :)

Rotvälta på utsiktsberget, Svensksundsviken.
Lite bus.
Fågeltornet, Svensksundsviken.
Underbart soligt väder under helgen har självklart lett till att jag och Labbetjejen Kina strövat ute på Svensksunds marker...
På lördagen hade vi med oss en kompis till mej som sovit över. Till slut hamnade vi på Utsiktsberget där någon skurit som små fönster på en rotvälta, där var förstås jag tvungen att busa lite ;)
Nu kan lika gärna snön hålla sej borta, så man kan fortsätta att ta sköna prommisar, lite fruset får det däremot gärna vara, för då kan man gå väldigt fritt  på gärdeskanterna.

Ha en skön söndagkväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder, håller med dig att snön kan hålla sig borta.

Kram Birgitta

Anna sa...

Nej...inget Formex...Jag kommer inte över den där spärren i mitt huvud som tycker det är för dyrt...Skulle kosta mig och min lilla firma 25-30.000:- men en liten monter och boende!! Men visst vill jag dit någon gång!
Kram Anna

Gardenhouse sa...

Underbar natur att promenera i!
Så fint du fick på bordet, är dosorna i bibeln (att den är en ask) eller är de i en låda?
Ja se så fint bomärke ena har...
Kram Sussi

Viola sa...

Verkar som din önskan på väder håller sig...när det gäller kistorna..bara att slå till vet du..har bara öppet imorgon sen stängt i 4 dagar, ha de, kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jättefina bilder... Och kul att se den söndertuggade kontrollen... hihi. Det finns tydligen fler busar:)
Kram
Marie

lisashus sa...

Inressanta detaljer om dej! Trist med alla sjukdomar där i början bara!!

Härliga bilder från svensksundsviken!!
Kram
Lisa