onsdag 17 juni 2009

Fortsättning trädäck!

Ja magkänslan skall man alltid gå på, inga snickare mer denna vecka verkar det som : ( Inget att göra åt.

Men vi har iaf varit o handlat lite möbler, och eftersom jag bott i småland ett tag så handlar jag ju ekonomiskt, det blev ett par Amerikanska solstolar, obehandlade som jag tänker måla själv!! Sen blev det en vit grupp handlad på Bauhaus, eftersom den jag egentligen tittat på var ruskigt dyr! Dessutom så var Pelle med och då blev det annat fokus med sittdjup osv, man ska ju kunna sitta skönt oxå förstås!! Dynor har jag inte köpt ännu eftersom jag inte hittat rätt, väntar hellre till rean då, inte heller parasoll, väntar på rean även där!! Tihi då får man finare saker till bättre penning......

Är mycket nöjd med denna grupp!! VIT SÅKLART!! Hämtas i morgon ; )
Ska målas förstås.... köpta på JULA, fick 2 st för vad 1 annars kostar BRA VA?

1 kommentar:

Unknown sa...

Trist att inte veta när det blir klart - när de tänker komma nästa gång...
Men det kommer ju bli så bra!!! Och möblerna gör det ju inte sämre!
Ha en underbar midsommar!