tisdag 25 januari 2011

VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT.....

Försöker verkligen att hitta energi i detta mörker. Men nu går det iallafall mot lite ljusare tider i naturen vilket är en himla tur :) Ibland händer det saker i ens privata liv eller yrkesliv som är otroligt svårt att förstå. Som person är jag så att jag mycket gärna vill försöka förstå hur personen tänker eller menar och utifrån detta försöka hitta en lösning. Jag jobbar stenhårt på det just nu kan man säga!! Jag hoppas att det löser sej!

1 kommentar:

DruttenoJena sa...

Ja varför ska det vara så svårt?Inte nog med fotointresset,jaktintresset,hundintresset,det palliativa ,systraskapet ....du som jag tycker om änglar och hjärtan.Jag är hjärtfreak.Betong är något jag älskar och har en granne som gav mig ett löv i höstas.Kommer bli din kund!!Kort sagt ...alla har något gäller bara skrapa på ytan.Inte konstigt jag gillat dig från dag 1!!!kram o hoppas allt löser sig i det mellan raderna.Gratta o krama er 4 åring!!!