måndag 11 juli 2011

Sommar o sol =)

Finns det något bättre än sommarledigt.....nope just nu tror jag inte det!!!! Måste sammanfatta semestern hitills, den har varit kanon, vädret har varit svenskt "lagom" vi har varit i Turk-landet där det var fullt med sol och värme och trevliga människor & god mat! I slutet av veckan åker jag till Hultsfred-festivalen och arbetar i sjukvårdstältet skall bli spännande och en  kul erfarenhet! För övrigt har vi blommor som är i sitt vackraste jag.... fåren växer och frodas och mår toppen vilket i sin tur ger välbefinnande...... jag måste säga att jag bara njuter till fullo =)))))
Bolltistel.
I like!

Lijor i blom.
Lammis på tillväxt.


Vilar i solskenet.

2 kommentarer:

Viola sa...

Härliga sommarbilder, här är det fortfarande tufft...alldelese för tyst och tomt..

Hoppas vi ses på lördag, kram

Annelie sa...

Underbara bilder, Ilike<3