onsdag 7 mars 2012

Det är mycket nu....


Tänkte bara göra ett kort inlägg... bara för att säga att jag har en aning körigt liv just nu!

Kom iaf. hem från Tallin som vi skulle, med endast en liten landning längre norrut än vad som var tänkt, (Arlanda) gick inte att landa på Skvasta pga. dimman! Men men vi fick ju se Arlanda och en del av E:4an medan vi fick åka buss tillbaka till Skavsta ;) Ska visa lite bilder senare från  Tallin. Men det blir nog till helgen.

I måndags började jag mitt nya jobb, verkar bli en  spännande tid utav bara den, men jag lever ju här och nu och har inte haft en tanke på att det verkligen tröttar ut en.... jag somnar i princip ovaggad på kvällarna, gärna i soffan ;) Krävs mycket tankeverksamhet för att planera vill jag lova, men det är superkul!!!! Men det tycks verka som att jag inte hinner så mycket mer än att jobba, äta, sova, träna och gå ut med Kina just nu... sen är dagen slut!

Man får lixom prioritera tiden.

Bestämma vad som är viktigt att hinna med.

Att tänka på!


Ha en skön solig dag därute, ni som har möjlighet att njuta av solen! Jag gick iaf en skön morgonprommis! KRAM

4 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Grattis till det nya jobbet men man blir bra trött i huvudet av alla nya intryck! Kan tänka att det var mer vår i Tallin...skönt att komma bort ibland.

KRAM Helena

Nyanser av vitt sa...

Grattis till nya jobbet vännen. Foten visade på Hallux Valgus och artros. Ska till läkare denna vecka och diskutera om jag ska stå ut eller operera den. Har ju stått ut i typ 15 år men det blir ju inte bättre precis. Vad tycker syster?
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Ja det blir nog operation. Hade ju tänkt att använda mina fötter länge till....
KRAM

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det jobbigt med ett nytt jobb.. Fråga mig:) Jag har haft två nya jobb inom loppet av ett år...:)
Hoppas att du trivs med det nya, och så får vi se till att väcka upp dig innan det är dags för vårmarknaden.
Kram
MArie