söndag 29 april 2012

I like =)


Nu har äntligen P. kommit hem han ringde vid kl 7 i morse och var på Arlanda, kl 9.29 hämtade jag och Kina sambo/husse vid tåget i Norrköping. Med sej hem fanns förstås lite presenter ;) man är ju som en barnunge... presenter är alltid roligt att få!

Jag är fullkomligt kär i mina nya Converse "Special Edition" med plösar i olika färger som kan vikas fram för att matcha kläder =)

Ser ni formen på stenen, den är som ett hjärta, så fin....

Heart.

Nya converse från USA special edition.

Ha en fin söndagskväll därute i Cyberrymden <3

9 kommentarer:

Viola sa...

Ha en fin Valborg, kram från vattenhålet...supersnygg present :)

Viola sa...

Undrar om det är något som går...var ju likadant med Malte..

Viola sa...

Malte hade inte it något...magsjuka smittar ju oxå mellan hundar..kör med fil, det som hjälper mest på honom..

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en härlig 1:a maj
Kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Du har fria händer allt du gör är fint!
Kram Katha

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka fina Converse du har fått, och vilken fiffig ide med olika färger :))
Kram
Marie

Nyanser av vitt sa...

Visst är det så. Jobbar du igen?
Om du skulle tröttna på de där Conversen...
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Ja jag kommer men även jag avviker sen. Men då ses vi ju snart.
Kram

Nyanser av vitt sa...

Tack jag har hälsat honom :O)
kramis