söndag 13 maj 2012

Söndag och semester =)

Nu har jag semester =)

Har jobbat min första helg på nya jobbet, det var inga konstigheter och gick bra, med ett härligt gäng omkring sej så blir a llt så mycket roligare =)
Ungefär var 5:e helg jobbar man där, vilket känns helt OK!
Tulips från trägården.

Lite mer tulpanbilder..... kan bara inte låta bli att fota, älskar motivet !
Nu är det så att det har varit många besökare även på den här bloggen, vilket måste firas på något sätt!! Så håll utkik mina vänner för snart händer något ;)

Ha en fin söndagkväll!
KRAM Camilla

9 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Vackra bilder vännen. Ja och ha en skön LEDIG vecka du :O)
KRAMIS

DruttenoJena sa...

Älskar dina foton .Kan bara stanna o njuta ett slag!!Kram o njut av ledig vecka.Jag styr nu mot Valdearsvik en vecka eller två kramen sen Sörping !!

DruttenoJena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Viola sa...

Håller koll :) det kommer även att hända något hos mig...tar du med dig några vänner på kundkvällen...ha en skön dag, kram

Viola sa...

Håller koll :) det kommer även att hända något hos mig...tar du med dig några vänner på kundkvällen...ha en skön dag, kram

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga bilder du visar...ha det bra på semestern .


Kram Rosa

Annelie sa...

Underbara bilder, Camilla! Och ha det super nu i veckan! KRAM

Agneta sa...

Häftiga bilder!
Kram Agneta

Elsa och Helena sa...

Fina bilder och vacker ny header. Ja, snart syns vi...vad roligt det ska bli.

KRAM Helena