torsdag 24 februari 2011

Livet på landet

Favorit i repris, ledig dag började med mys i soffan med "Prinsessan" eld i braskamin och så min nyare drog- kaffet ;)
Taget med Canon 400D och 75-300 objektiv
Sen tog jag och hundarna oss en skön promenad i solen, helt underbart, gick till utsiktsberget eftersom det var en tid sedan jag gått dit, det gick bra att ta sej fram lite snö och en stor trädgren över hela vägen satte inte stopp för oss inte ;)
Utsikten var lika fin som vanligt men jag har fått lite perspektiv på utsikten eftersom det var ett tag sedan jag var där..... det är bra.... för vi bor helt underbart.... något som man måste ta vara på och njuta av!
Nu är det en arbetsdag sedan har jag ledigt för jag har tagit semester på lördag och blir då långledig! HÄRLIGT!!!
Ha en toppenhelg alla !

Inga kommentarer: