söndag 5 augusti 2012

Shopping

Jag hann med lite shopping i fredags ute hos Violan, inte för att jag träffade ägarinnan till butiken men öppet var det ialla fall! (Kina surade oxå för hon var med och hade nog velat smygkika på gården lilla buse.. hihi).
Åh inte blev det nåt inköp på rean utan jag blev bara helt frälst i.... ja bara se vilken fin tavla =)
Jag har inte heller visat vilket klipp jag gjorde på "Fin-loppisen" Gjorde ett fynd på ett av borden.... det blev en klocka, som passar perfekt i rummet som jag håller på att inreder efter bästa förmåga =)
Nu har jag jobbat färdigt min helg, den har varit intensiv men rolig-lärorik! I morrn har jag ledig dag, då ska jag på lunch i Söderköping med en fin vän o hennes dotter, blir mysigt =)
Ha en fin söndagkväll alles <3 font="font">

9 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig skylt och vacker klocka, den kommer att pryda sin plats.
Kram Birgitta

Nyanser av vitt sa...

Dessa skyltar...jag kan ha hur många som helst. Vad mysigt med lunch i vackra Sörping :O)
Ha det toppen.
stor KRAM
Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Fin skylt ..var en sväng till Violans i söndags ...blev ingen rea sak här heller ,,men hittade andra saker förstås

Kram Rosa

bakom berget sa...

Ha en skön dag i Söderköping nu!
Kram Åsa.

lisashus sa...

Ja, den skylten känner jag igen! Var hos Violan igår en sväng och såg den där. Så fin! Klockan - vilken fynd! Jättefin! Varför såg inte jag den?!:)

Härligt med ledig måndag! Hoppas att du fick en härlig lunch i Sörping!
Lisa

Viola sa...

Tänk vilka fynd man kan gör hos den där Violan ;) kram på dig

skifferhuset sa...

Fin skylt du fick tag på hos Viola! Ha en fin helg! Kram Iréne

Nyanser av vitt sa...

Tack. Ha en mysig söndag vännen och HEJA SVERIGE
Kram Agneta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jaså du har shoppat loss på Romantiska Ting :)
Kul att se vad du handlade på loppisen, man hann ju inte med att se allt eller ens prata med alla.
Kram
Marie