torsdag 29 september 2011

Foto&kamera


Röda bär....
Naturen är som jag skrev i tidigare inlägg, min läkeskraft, har stort behov av den just nu. Har många funderingar men så är det i livet i bland. Men tankarna kommer en dag att lossna det är jag helt säker på =) Idag passade jag på att fota lite när jag var ute, i det helt underbara vädret, gässen kacklade över mitt huvud, tusentals flög högt upp i luften, påväg för att slå på gärden längre bort. Finns mycket fint att vila ögonen på utomhus nu =) Det är bäst att passa på för snart har de vackra färgerna försvunnit och snart är det bra kala grenar.
Massor av gäss :)
Snart har jag nog tagit de sista korten med min Canon D400 för idag fick jag min nya kamera, ska med spänning lära mej att fota med den, just nu laddas batteriet skall bli superkul att se hur den funkar =)

Inga kommentarer: